i wanna bathe with you in the sea

How do you rate the sun?

Today, I woke up because of fall’s arrival.

Tunga regndroppar sipprar ned utanför mitt motvilliga fönsterruta. På sätt och vis är det ändå väldigt härligt att höra hur regnet smattrar emot fönstret när man själv sitter inomhus med en kopp te och kollar på film. Det stämmer att sommaren är min favorit årstid och solen är min bästa vän men bara för det tänker jag ändå inte klaga över höstens ankomst. Det kan vara tråkigt att ha ett sådant väder om man ska vara ute och göra ärenden, men jag antar att alla årstider har sina för- nackdelar. Jag har bestämt att jag ska tillbringa hela min helg här hemma och bara ta det lugnt. Behöver även hastigt komma igång med vissa viktiga skolarbeten som ska lämnas in alldeles för snart. Ikväll blir det nog att laga god mat , hyra någon film och bara mysa. Det låter väl ändå inte så illa?

it falls down heavy raindrops outside my window and I think I’ve just got my confirmation for autumn’s arrival. I know that summer is my favorite season and I know that the sun is my best friend, but because of that I’m still not going to complain about today’s weather. Because I think that every seasons got their own advantages and disadvantages.
I’ve decided that I should spend my weekend here at home, and so shall it remain. Just relax, watch movies, drink tea and getting start with important school projects which has to be completion very soon. Sounds not too bad, or what do you think?

Leave a Reply

