actions speak louder than words

Hejhej! Jag har varit lagom upptagen de senaste dagarna, så jag har inte hunnit uppdatera mina dagar i exakta detaljer utan har bara slängt in hastiga “words inlägg” som ni kanske har märkt. Detta är då på grund av massvis med ton med skolarbeten och redovisningar som jag har varit tvungen att prestera. Jag verkligen längtar tills Höstlovet som närmar sig, bara en drygt vecka kvar. Bara tanken på lite ledighet, får mig att le brett. Nu ska jag ta och äta och plugga ännu mer… Ha en bra kväll hör ni!
Hey hey! I’ve been too busy last days so that’s why I haven’t update my blog. Well, I’ve actually updated my blog, but I did it quickly and it’s just some short posts. The reason why I haven’t write is because of all homeworks and “have to do stuff”. Well, it’s just 8 days left to my break, and I really long for it. So it means that I’ll get more time so maybe I’ll update more often and more in details about my days. Hold on guys, and keep calm. I’ll be back soon.

Leave a Reply

