the light in our soul

Godmorgon solstrålar!

Hoppas ni har sovit gott, för det har nämligen inte jag gjort. Inte alls. Jag tränade thaiboxning igår kväll och eftersom det var ett tag sen jag körde så blev det ett rejält pass för mig, det kan man lugnt påstå. Redan när jag kom hem efter träningen började jag känna av nacken, den kändes så tung och det var som om någon tryckte ner den hela tiden. Så det slutade med att jag fick ta och sluta anstränga nacken och gick runt med en rispåse runt halsen som jag kunde vila på. Haha, det såg inte klokt ut. Jaja, så idag när jag vaknade upp så hade det blivit ännu värre. Har en fruktansvärd träningsvärk och det är knappt att jag kan hålla uppe min nacke… Skönt att jag är ledig i åtminstone tre dagar till så jag kan vila ut. Åååh, vad jag älskar ledigheter! Nu ska jag ta och fixa lite frukost och kanske sätta på någon inspelad film, ha det bra hör ni!

Good morning sunshines!

Have you guys sleep well? Well, I haven’t cause yesterday I exercise Thai Boxing and it was long ago I did, so for me. It was a really tough workout. When I came home I already felt the pain in my neck but not as much when I woke up at the morning. Gosh, it really hurts. I can console myself that I’m free ande have no mosts the rest of the week. So it means that I can relax and do things I love. Now, I’m going to do some breakfast and maybe watch a movie who is recorded yesterday. See you soon!

Leave a Reply

