it must be love

Hallå hallå! Efter skolan begav jag mig direkt in till stan för att köpa nya Ray Ban Pilot för ANDRA gången, eftersom mina blev stulna i somras. Tragiskt är det. Har saknat dem något otroligt och bestämde mig redan dagen efter när dem blev stulna att köpa ännu ett par, men har inte blivit av förrän nu. Delvis för att det kändes halvt onödigt när sommaren ändå var slut, och dels för att jag kunde lika gärna vänta ett tag innan jag begav mig till Thailand, och nu är det bara drygt en vecka kvar tills min semester och fick då för mig idag att det var dags. Hehe, alltid lika nöjd och glad. Jag får inte nog. Älskar verkligen Ray Ban Pilot modellen, väldigt enkel men ändå riktigt snyggt. En klassiker, värt varenda öre definitivt, och kvalitén är bara toppen. Funderar nästan på att till och med köpa ännu ett par tills nästa sommar, men bruna par i så fall. Gosh, har gått och blivit märkesfreak.

Blev även att möta upp min syrra och hennes kompis för att käka lite pizza innan jag åkte hem, riktigt gott och trevligt. Ska nu ta och fixa lite te och kanske sätta på en film innan jag ska sova. Låter bra. Ha en bra kväll hörni!

Leave a Reply

