we were each other’s bloody valentine

Gick upp runt sex tiden på morgonen idag, bara för att hänga med till tågstationen och säga Hejdå till kära syster och hennes vän som nu ska gå på planet, strax för att flyga mot Thailand. Gud, vad lyxigt. Idag är nog, tycker jag passar bra att bege sig till utlandet, varmt land. Någonstans där det i alla fall inte är -8 ute…

Tio dagar kvar och jag drömmer mig bort. Fast har dock en rätt så tung vecka framför mig med tanke på all skolarbete jag ska hinna med innan dess. Det ska nog gå trots allt. Ska ta en lång varm dusch och sedan blir det nog att rensa min garderob, städa mitt rum och kanske leta fram resväskan och börja småplanera…

Skärmavbild 2012-12-01 kl. 12.07.57Skärmavbild 2012-11-26 kl. 16.17.06

Leave a Reply

