hey girl, hey hey girl

Hallå! Kom nyligen hem från macho och vi har pluggat fullt ut. Kul att ha spanska redovisning och NO prov imorgon. Jag ska nu duscha och sedan blir det ännu mer plugg. Hade vart klokt att åtminstone komma en aning förberett till ett prov. Får en skum och främmande känsla när jag tänker på att morgondagen blir min sista skoldag på sex hela veckor. Tänk er, imorgon är det sista dagen för min del detta året. Wow, otroligt skönt men ändå obehagligt.

Kommer förmodligen inte hinna att uppdatera imorgon då jag direkt efter skolan beger mig till sjukgymnasten och sen komma hem och fixa mig innan jag beger mig till Varberg. Där jag ska spendera min kväll med Premwika, ett tag sen vi träffades, det blir trevligt! På lördag ska en del saker fixas, och också kommer förhoppningsvis min kära malvina och på kvällen. Söndag PACKNING. Måndag, ge mig av…

malles underbara pose när hon såg sin dröm idag.

yey

nice

 

Leave a Reply

