we found love in the most impossible way

Jag har nog tyvärr blivit övertygad till att tro det där med “kärlek vid första ögonkastet”. Kanske för att jag tror att jag ha upplevt det och det har påverkat mitt undermedvetna, eller så inbillar jag mig bara. I vilket fall, så är det jag vill få fram är att man inte ska vara så fruktansvärt självsäker och tror man har kontroll över någonting man aldrig har upplevt, utan ge istället saker och ting en chans och våga ta risken. Var beredd på förändring och nya åsikter. Varje sekund är en möjlighet att förändra.

One thought on “we found love in the most impossible way

Leave a Reply

