6’9

Jag saknar någon, jag saknar en oklar person. Jag önskar att det vore så. Men i själva verket är han tydligare än uppfattningarna av färgerna i min omgivning. Han är tydligare än någonsin. Det går inte en dag utan att jag tänker eller blir påmind om denne individ. Jag saknar den tiden, jag saknar hans livssyn, hans drömmar, hans önskningar, hans tankar. Jag saknar vårt samarbete, jag saknar känslorna jag kände. Känslorna av förhoppningar, glädje, kärlek och den bästa – känslan av att klara av det omöjliga. Strävan efter frihet och lycka. Han fick mig att se saker och ting annorlunda, öppna ögonen!

Leave a Reply

