simply of perfection

Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Det har gått månader och du finns fortfarande i alla mina beslut. Att bli påmind om dig varje gång jag pratar med någon. Att bli påmind om dig när dina ord uttalas ur någon annans läppar. Det tar kål på mig. Jag saknar dig, så otroligt mycket. Jag hade gjort nästintill vad som helst för att få tillbaka tiden. Tiden då skratt och glädje var något vardagligt, något så givet. Jag kan inte tro att det är över, jag vill inte tro. Det gick så snabbt. Hur kunde det gå så snabbt? Hur kunde allt vi hade bara glömmas? Det kan inte bara ta slut sådär. Det är omöjligt. Då vet jag inte längre vad som är meningsfullt i min värld, vad som är värt att offra för.

Jag inser och lär mig varje gång jag spekulerar över vår situation och varje gång får jag bekräftat, om och om igen. Jag borde ha satsat. Satsa och köra, långt.

Leave a Reply

