And you run and you run to catch up with the sun, but it’s sinking

20130317-192318.jpg

Jag har nyligen ätit lite pizza och nu känner jag hur mina ögonlock bara blir tyngre och tyngre. Sammanfattningen av min helg har tydligen inneburit alldeles för få timmar över till sömn märker jag nu.

I fredags blev det mys med tjejerna och vi hade det allmänt trevligt. Blev dock inte mycket sömn men kvällen gjorde det värt. I lördags fick jag ringa lite samtal så jag kunde få skjut till systerns match, riktigt trevligt att kolla på faktiskt, oväntat bra underhållning. Det fick mig att bli lite småsugen på att börja på badminton igen. Vem vet, kanske jag börjar med det någon gång när jag har mer tid över, först måste jag ju fortfarande få fart på min usla kondition. Aja, det kommer väl. När matcherna var slut åkte jag till Julia och senare kom även Macho. Natten avslutades med lite “spontan party”. Även fast helgen är resultatet av mitt nuvarande osunda tillstånd så har den ändå varit riktigt bra! Nu ska det bara tilläggas ett litet varmare klimat så hade det kunnat varit nästintill perfekt.

Leave a Reply

