all things you want isn’t what you need, almost always

Skärmavbild 2013-04-11 kl. 16.47.07

Har nyligen druckit lite vaniljte med kanelbullar som bakades idag på hemkunskapen. Är rätt sugen på en lång varm dusch och sedan bara sätta på mig mysiga kläder och lägga mig i soffan. Sätta på någon film och troligtvis äta något gott. Jag skulle egentligen behöva plugga lite men nyligen har jag bestämt mig att idag ska jag ge mig själv tid att bara slappna av, vara fri från all stress och bara låta mina tankar flöda. Jag ska tillåta mig själv vara tankespridd, gränslös, vilket jag tidigare brukar att undvika. Tror jag är inne i en sån period där jag behöver tid över till att tänka. Det finns ju trots allt inga omständigheter jag inte kan påverka om jag inte själv väljer att inte göra det.

I’ve recently been drinking vanilla tea with “swedish cookies” that i’ve baked today at school. Now I’m would fancy to just take long, warm shower and then put on comfortable clothes. Relax and watch a movie with snacks. Would really be great! What I actually should do is study but today I’ve decided that I’m going to give myself time to just being me, and allow all my thoughts. I think this important word is Mind Spread? I think I’m in the period that I just need to think over and over again about everything.

Leave a Reply

