“The weak can never forgive, forgiveness is the attribute of the strong”

Skärmavbild 2013-09-19 kl. 17.03.44

Hösten har verkligen anlänt då jag på morgonen inte längre vaknar av den störande väckarklockan utan i stället av frusenheten! Visst har kylan sina fördelar men trots det så tror jag nog att det inte överväger nackdelarna, självfallet. Plugg och träning står högst upp på min planering de kommande veckorna skulle jag tro. Tid över till att träffa mina goa får jag väl på helgerna, då mitt schema är ganska tråkigt. I helgen blir det nog upp till Varberg någon dag. Blir förmodligen ett biobesök därmed, och middag på något indiskt. Jag hoppas att ni passar på att njuta av den lilla värmen solen har kvar att erbjuda detta året.

Leave a Reply

