Hallå världen. Jag har nyligen ätit och fått i mig energi som ska få mig att orka kvällens träning. Strax beger jag mig mot gymmet för förmodligen lite konditionsträning, fortfarande befinner jag mig på att förbättra grundkonditions- stadiet… När jag ändå skriver ett inlägg så tänker jag även passa på att svara på några frågor jag har fått på bloggen.

Vad önskar du dig i julklapp? 

Oh, det känns som denna frågan blir alltmer svårare och komplicerat ju äldre man blir… Men ska försöka vara kortfattad, jag önskar mig pengar (till investering för olika önskade aktiviteter), jag önskar mig ännu ett par ray ban pilot (bruna) och också nån form av spa.

Vart kommer du ifrån?

Jag är ursprungligen från Thailand, bär inga svenska eller indiska gener överhuvudtaget…
Vart får du din inspiration ifrån?

Jag inspireras av min omgivning och miljöer jag befinner mig i, även av modemedvetna personer som jag har valt att följa på en blogg eller någon annan media, sen så är en stor del av min inspiration ett innehåll av låtar och texter jag relaterar till mitt eget liv…

Hoppas du fick de svar du ville ha! Nu ska jag packa, ta hand om er!

Leave a Reply

