Hope to see you one day, my lover soul

Ibland känner jag mig skyldig, och undrar om det är rätt att tänka på dig. Om jag har rätten vid min sida. Det är svårt att veta vad jag vill men jag vet i alla fall vad jag inte vill. Det känns så mycket att veta att det var så nära, att det fanns en chans, en chans som var upp till mig att ta eller ej. En sådan simpel individ som jag försöker att vara, valde jag den enklaste utvägen. Jag förstod aldrig hur lång tid denna utväg skulle ta, och den varar ännu idag. Det är så fel, så fel och orättvist, att jag önskar att det var du som var med mig, och inte alla de människor som är med mig idag. Mina drömmar och fantasier, de har inga gränser, men det har min verklighet. Jag måste inse det.

Leave a Reply

