for you, i’ll give myself away

Bara en vecka som kvarstår och sedan är det lov. Så otroligt skönt och tiden den har gått så snabbt. Det är bara två till tre månader kvar, sen kan man påstå att det är sommartider. Jag har under dessa veckor då jag inte har varit så speciellt aktiv med mina uppdateringar haft ganska mycket att göra. Det har hänt en hel del och jag har även fixat sommarjobb också, är otroligt glad över tillvaron som är just nu, och jag önskar att man kände en sådan tillfredsställd känsla oftare. Jag har hunnit tänka genom mycket under den senaste tiden, och har även fattat nya beslut som gör att min sommar kommer att se lite annorlunda ut än vad som är planerat. De nya besluten grundar på att jag ska bli mer en strukturerad människa och också att jag behöver spara tid och utnyttja tid på det bästa möjliga sättet.

Leave a Reply

