Och jag ska blicka ut mot horisonten och tänka på dig, när jag är på andra sidan jorden

Jag har aldrig velat brista någons hjärta eller lämna obesvarade frågor. Jag kämpar med en dröm som jag skapade när jag inget hade. Men en dag ska jag lämna allt och jag ska söka efter den tomma plats vi lämnade efter oss. Där vi lämnade några drömmar, där vi skulle finna ro. Om allting är förlåtet, och jag har blivit klokare med åren, och när jag kommer till dig igen, har du då en plats där jag kan stanna? En plats där jag kan vila och känna att jag någonstans är ifrån.

Leave a Reply

