Dealing with strangers

20140524-191930.jpg

Salut! Jag har nyligen ätit och nu ska jag fixa en sommardrink. Gårdagens väder var magiskt, efter 4 timmars nationellt prov bestämde jag och mina brudar för fik och gott på uteserveringen. Träffade sedan Kinang i Göteborg, där vi fortsatte med gott att äta sittande på Cappuccino, åh vad härligt. Bra häng i övrigt. Tog tåget i morse och mötte upp Emma min för lite frukost. Hade tänkt att plugga lite i kväll innan jag beger mig till Macho och Ika för lite festlighet.

Leave a Reply

