I am the one who really loves you baby

19790_10203881226018095_5811975114482108456_nIdag har jag varit hemma, halsen känns inget vidare men huvudvärken verkar gå mot sitt slut. Skönt. Förmodligen lyckas jag besegra denna förkylning som försöker sinka ned min kropp sakta men säkert. I morgon blir det jobbpass, snart ska jag bege mig till stan, kanske ett bubbelbad med min kära, sedan ska jag tillbringa min natt hos min älskvärda väninna, Kinang, som alltid lyckas att hålla mig varm om nätterna. Ha en bra helg!

Leave a Reply

