Love taught me to die

Jag har slutat tro, jag ska förbereda mig för smällen, men jag ska både älska och gråta, för mitt hjärta och själ kan inte lindra all smärta. Jag kommer att fly, men jag kommer att komma tillbaka, jag kommer att lyssna och jag kommer att förändras, jag kommer att slänga bort allt jag har och bara sparar det jag håller mest kärt, denna gång måste jag ta tjuven vid hornet och hålla det hårt, jag måste finna dragningskraft som får mig på fötter. Det finns ingenting som förblir för evigt, känslor förändras, men också människor. Att leva ett liv fullkomligt måste det också ingå dess olika faser. Lyckan och smärtan, som testar din mänsklighet och moral.

Leave a Reply

