Jag vet inte om det är mitt hjärta som har lämnat min kropp eller min kropp som har lämnat hjärtat

Livet passerar och ibland så känns det som den passerar förbi mig. Att jag är betraktaren till mitt egna liv, samtidigt som jag andas och existerar så uppstår det en slags dimension där jag kliver ut ur själva jaget och ser hur livet flödar. Det är sådana tillfällen jag inser och förstår hur viktigt det är att leva gott och framförallt vara god medmänniska och hålla sina nära och kära kärt. Också uppskatta saker och ting som är vardagliga. Upplev kärlek och älska mer. Låt inte den dåliga energin som du omges av avgöra din inställning till hur du ska leva ditt liv. Ditt liv är det enda du har på denna jord, vad som händer sen kvittar, där kan du längre inte ha makten och kontrollen. Så kämpa nu för din frihet och gör de saker som får dig att må bra.

Leave a Reply

