Jag undrar ofta om du tänker på mig så som jag tänker på dig

20150908-223431.jpg
Jag kommer aldrig mer luta mitt huvud mot din axel, och om jag kunde så skulle jag vilja leva om alla stunderna med dig. Jag önskar att det var annorlunda, du vet att jag ville vara med dig. Men det verkade som allt var redan dömt. Ingenting blev gjort. Det är lätt att tänka bakåt när livet är svårt, det är då jag tänker på dig. Du fick mig att att glömma skalvet på denna jord och i själen rörde du vid mig. Tiderna förändrades och jag ska aldrig hålla din hand igen. Tiden är hos dig och din vän, och jag kan aldrig se dig igen. Men vår tid har gjort en hållplats som vi kan gå tillbaka om allt som vi har gjort. Och jag hoppas och hoppas att du någon gång går tillbaka till den tid igen, och kanske undra över mig…

Leave a Reply

