Can you remind me to remember how to smile

nf

Jag känner mig stressad, känns som mycket händer på en och samma gång, så mycket jobb och möten, körkort, skolarbeten och annat som sitter som parasiter i min hjärna. Det känns som harmonin är långt bort och jag ser ännu inte ett slut på eländet. Jag hoppas att jag kan få lugn och ro, så småningom, när allting drar sig mot sitt slut, så jag kan sätta mig ner, andas ut och se över resultat. Jag vet inte ens vart jag vill komma eller vart det leder, jag vill inte tro, det gör mig bara pressad och förvirrad. Och när jag får chans och tid, när det är andra omständigheter, när saker och ting förändras, ska jag ta en fly-iväg tåg till ingenstans men någonstans.

Leave a Reply

