Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

GOPR0051Mitt liv blev inte som jag hade tänkt mig, många annorlunda val och värderingar som ändrades. Det är inte försent om jag skulle ångra mig, men jag känner att dessa nya vägar jag har testat ger mig inga val att gå tillbaka. Ja, ibland känns det svårt att leva och motivationen är knappt, men att vara medveten om sinnestillståndet påminner mig att det inte är över, för ingenting är över, inte förrän man tillåter det. Fastna inte, utan gå vidare, gå framåt, gå bakåt när det behövs, men ha tankarna på nuet.

Leave a Reply

