Final countdown

img_5238Snart inpå den tolfte månaden för i år. Redan? Tiden går inte minste om en enda sekund. Det gäller att leva ett så fullständigt liv som möjligt varje dag. Genom att uppskatta det vardagliga. Det har varit mitt sätt i alla fall, och självklart tillåter jag mig själv att drömma mig bort då och då, rätt ofta, det är viktigt att drömma, bli inspirerad och på så sätt motiveras till att gå vidare och vilja utvecklas.

Mitt år har hittills varit underbart, och det kommer avslutas med en resa. En resa bestående av hav, vind och vatten. Men framförallt, en resa som lockar fram min nyfikenhet och ger mig rikt på perspektiv. Till dess, önskar jag er en fortsatt fin helg.

Leave a Reply

