Du ser in i mina ögon och du ser att jag inte kan tänka klart

OLYMPUS DIGITAL CAMERADet finns så mycket att suga åt sig, alla intryck och alla ställen. Alla olika personligheter och alla olika känslor. Allting i överflöd och varje ting med dess unika egenskaper. Det är lätt till att drunkna i all detta och tiden den smälter ihop. Kanske därför står jag utanför jorden i bland och ser på. Jag ser på mig själv och allt omkring, var är jag nu och var vill jag vara. Jag öppnar nya ögon för varje gång jag tänker.

Leave a Reply

