Two hearts

Det är så mycket jag säger men så lite jag vet. Jag vet det jag säger men jag vet inte heller om det jag inte säger. Vad hade jag då sagt om jag visste det jag inte visste då? Hade jag sagt det jag hade sagt när jag inget visste mer, eller hade det varit annorlunda? Ord som bildar meningar, meningar som bildar förståelse, förståelse som skapar bilder, bilder som ger en uppfattning, det är det som relationer bygger på. Alla relationer sinsemellan alla människor i världen. Ord är makt, ord är den lösningen att ta till sig när handlingar behöver stödjas.

Leave a Reply

